Havvam Ben bu ölçümlerin doğruluğundan şüpheye düştüm . Geçen hafta 3600 demişti dr., pazartesi 3630 dedi bi haftada 30 gr almış diye sevindim, gelişimi öndeydi normal doğum istiyorum, dün kontrolde 3870 dedi.nasıl oluyor bir haftada 30 gr alıp, sonra 1 günde 240 gr alıyor😑, 4 olursa sezeryan konuşuruz dedi, yarın tekrar kontrol var kiloyu doğru ölçmek için radyolojiye göndercem seni dedi. Yarın radyoloji den sonra tekrar yazcam, kilo meselesi yüzünden sezeryan olup doğum sonrası 4 dedikleri 3500 doğabiliyormuş.