Aysnrplt aynısı bendede oluyordu, 3 aylık hamileyken işe giderken bile neler çekiyordum, dokdorum sağlıklısınız dedi tansıyon düşmesi gebelikte çok normal. Şuan 21 haftamdayım düzeldi birazcık ama hala tek başıma çıktığımda tedirgin kalıyorum bayıldığımda oluyordu. Dokdora girmeni tavsiye ederim kan değerlerini herşeyini bi kontrol etsinler. Tiroid el de alakası olabilir. Geçmiş olsun şimdiden😘