muartay instagramda gördüğüm kadarı ile (bazı doktorları takip ediyorum ) en az 3 aylık olmasını kan dolaşımı için rahatlık sağlaması için beklemek gerekiyormuş siz de şimdiden alayım diyince o yüzden ikinci çocukmu dedim 🤷♀️ Yoksa 3-6 ay arası yaz dönemine gelen bebekler için bence de faydalı en azındqn su da yorulur uyku saati çoğalır 🤭🤭🤭