Ebi Bu konuda benim gibi kararsız ve tecrübesiz çok kişi olduğuna eminim bu posttan açıldı mı onu da bulamadım😏 Bilen tecrübeli anneler varsa ve zahmet olmazsa bize bi liste yapabilir mi acaba 😍
Tbrk Ebi nasi ya? Yenidogan listesi desen tamam. Ama sonrasi senin bebeginin rahat edip etmeyecegi gidisata gore mevsimine gore seyler olur
Ebi Tbrk 🙈 Yanlış anlaşıldım yani doğduğunda kaç zıbın kaç hastane çıkışı kaç tulum vs diye merak ettim 1 yaşına kadar kısmı yanlış oldu evet doğduğunda diye düzeltiyim çok pardon 😊
Burcuk Ben bir sürü şey aldım sanıyordum dalga geçtiler. PaZartesi tekrar gidip pijama ve alt üst takım alacağım. 1 10lu 1 5li hastane çıkışı 1 3lü set birkaç patikli alt almıştım. İki kat giydireceksin-Bebek kaka yapacak-kusacak kaç gün yetecek onlar dediler.. hala ne alacağımı bilmiyorum gerçi 😃
Ebi Burcuk Bende oyüzden çok kararsızım çok çok alsam bu seferde bi iki ay sonra olmycak aldıklarım 😊 Oyüzden sınırlı tutmak istiyorum sayı istiyorum o sebeple 😍
Tbrk Ebi 2 tane 10 lu hastane cikisi, 2 tane 5li takim. 4 tane 0,3. 4 tane 3,6 zibin aldim. 10 hastane cikislarindada birer tane var zibin. 4 tane alt 4 tane ust aldim. 1 tane tulum var. 2 tane külotlu corap. 8 adette normal corap aldm
Burcuk Ebi işte sayı zor.. sen biraz al duruma göre yine alırsın .. bana önce 0-3 ay 1 ayda dar geliyor dediler dediler şimdi de az almışsın diyorlar 😃
Ebi [bilinmeyen] evet ya o takımlara falan içim gidiyo ama yediği helal giydiği haram demişler giyemiyceği kıyafetleri almanın anlamı yok oyüzden bayadır araştırıyorum 😊
Zagrozunannesi Ben iki tane hastane çıkışı aldım ve 2 takım da alt üst aldım 10 tane çorap aldım battanıyesini aldım yorganını yastığını yaptırdım 😁esortman takımlarını aldım 5 tane iç zıbın aldım üst zıbınlarını aldım bere eldiven yani bi bavul eşya aldım 😁😁ayakkabısını bile aldım yani bilmiyorum çok heyecanlıyım ondan herhalde 💙💙ama yeter şimdilik almicam artık çünkü çok çabuk büyüyorlar ve Hedıye de gelecegı ıcın 😌doğduktan sonra alırım yıne begendıklerımı🤭
Zagrozunannesi Zaten 40 o çıkana kadar doğru düzgün dışarı cıkartamayacagımız ıcın 😇 evde rahat seyler giydirmek daha iyi
Ebi Bi internet sayfasında miktar olarak hastane çıkışı 3 adet Yün zıbın 4 adet Pamuklu zıbın 4 adet Önlük 3 adet Pijama 3 adetıt çıtlı bady 3 adet Zıbın 3 adet Üst bady 4 alt giysi 4 Atlet 3 Vs vs bana bunlar çok geldi bu bide sadece 0-3 ay için sizce de çok değil mi 😊