Nursemomm 37+3 üm Kızlar bi iki saate sezaryene alıncam bebeğim usg ye göre 36+2 dua edinlütfennn 🙏🙏🙏
Minikts Nursemomm sağ salim kucağınıza alın inşallah her ikiniz içinde sağlıklı ve güzel bir doğum olsun 🙏
lisadelallara sağlıkla buluşun kavuşup kucaklayın meleğinizi tüm dualarım sizinle sizde bize dua edin🙏🏻🧿🌸
Ssraa Ay Allah yâr ve yardımcın olsun sağlıkla kucağına al inşallah sonrasında da hemen toparlarsınız🙏🏻🌸
lisadelallara Nursemomm sağlıkla buluşun kavuşup kucaklayın meleğinizi tüm dualarım sizinle sizde bize dua edin🙏🏻🧿🌸
Selviliker Nursemomm aaaa daha yeni konuşmuştuk Allah yardımcın olsun inşallah sağlıcakla kucağına alırsın🙏🙏🙏
Merve6475 Nursemomm allah yardımcın olsun canım dualarımız seninle küçük degil haftan bebişde sende iyi ol inşallah 🤲🤲
dml33 Nursemomm saglikla al kucagina cnm bn dogum yaptim 35+6 haftada bi sorun olmadı kotu bi hafta deil