Homozigotmutant 20 nin içimdeyim kızlar daha yeni ve az az içimde kıpırtı hissediyorum bu kıpırtılar her gün olacak mı ? İlk hamileliğim hiç bilgim yok bu yüzden . Mesela çalışıyorum gün içinde hiç hissetmiyorum akşam gelince bi kaç tane pıt pıt oluyor normal mi ?
SeNeM Homozigotmutant normal tabi ki.. ilerleyen zamanlarda daha da çok hissedeceksin. Karnının hareketlerini görüceksin. Ben 23 haftalığım ikinci gebeliğim bu ve hiç durmayan hatta gece bile uyutmayan bi cadı kızım var ❤❤
Drngrkm Homozigotmutant canim ben de 18’den beri hissediyorm suan 20.haftadayim uzandigim zaman hissediyorm sadece hergun hissediyorm ama sayisi daha ileriki haftalara gore azdir tabii