Esracetinerr Merhaba anne adayları🤗 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim bugün. İdrar testi yapmıştım, 2. Çizgim silik çıktığı için kan testiyle netleştirmek için medipol sefaköy hastanesine gittim. İlk defa gittiğim bir hastane, doktorlarıda pek bilmediğim için hangi doktor müsaitse randevu aldım. Naile diye bir doktora randevu aldım. İlk muayenem olduğu için ultrasonda bamtı daha çok erken olduğu için anlayamadı. Kan testi yaptırdım ve 4 haftalık gebe olduğumu öğrendim. Haftaya tekrardan kontrole çağırdı. Bu hastaneden memnun olan veya olmayanlar bana yardımcı olabilirmi? Daha çok başındayım hamileliğimin sürekli devamlı olarak bir doktora bağlı olmak istiyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum. Sevgiyle sağlıkla kalın🤗
AyEr Esracetinerr hayırlı ugurlu olsun hamılelıgın saglıkla bebegını kucagına al ınsallah o doktoru bılmıyorum postun yukarda kalsın