Aysegulkaymakci 17+4üz temizlik yaptiktan sonra wc ye gittigimde pecetede acik renkli kanama geldi başına gelen var mi? Korkuyorum😞
Mavis222 Aysegulkaymakci rengi açıksa ihmal etme hemen acile git doktoruna da haber ver yerleşme kanaması bu zamanlarda olmuyor diye biliyorum
Sengulkrgz Aysegulkaymakci bu aekildeki kanamalar ihmale gelmez icin icini yiyecegine bence doktora bir git baksinlar...Sanirim.kendini cok zorladim
Aysegulkaymakci Mavis222 kendi doktorum farklı sehirde babama gelmistim onun evindeyim ve evdekilere de soyleyemiyorum 😣
Aysegulkaymakci Sarem aslinda cok yormadim ama ağır kaldırdığım icin oldu sanırım halıları kaldırdım anlamadim 😞
Aysegulkaymakci Sengulkrgz evdekilerden cekiniyorum normal ilcedeki acile gitsem olur mu kadin dogum degil normal acil var ilcede
Sengulkrgz Aysegulkaymakci evdekilere de soyleme bari hali kaldirdigini agir is yaptigini simdi uzerine gelmeainler
Mavis222 Benim 5 haftalıkken oldu ortalığı ayağa kaldırdım önemli olan bebeklerimiz hemen söyle ihmal etme
Aysegulkaymakci Mavis222 öyle tabi onemli olan bebeklerimiz de soyleyemiyorum simdi esime soyledim yarin saat 4.30 a randevu aldi bi saat sonra eve gelicem acile gideriz dedi
Aysegulkaymakci Sengulkrgz evet insallah sorun yoktur esime soyledim goturecek. Bu aksam da babaannemi ziyarete koye gidecegiz esim yarindan sonra yurt disina gidecek onun icin 16.30 a ancak gidebilicez normal doktora simdilik acile gidicez insallah bir sey yoktur
Aysegulkaymakci Sarem Allah a şükür bebekte hiç bir sıkıntı yokmus bobreklerimden daha once agir bi hastalık yaşamıştım idrarım kan şeklinde geliyordu ve simdi de tek sorun bobreklerimde imis bebek baskı yaptığı için açılma varmış