Aysedgrlikrkmz canım bende suan 25 haftalıgım doktorum sana söylediği gibi söyledi rahme yakın ama kafaya takacak bisey yok takibini yapıcaz dedi o kadar. Bende tedirgin oldum eskileri okuyorum sen eskiden yazmıssın ama yinede sorayım drdim bi sorun teşkil etti mi