DenizAk Merhaba arkadaşlar bugün doktor kontrolunde bebegimin kilosu 3059 kilo hafta olarakda 35+4deyim. Doktorum yürüyüş yap dedi bol bol. Sizce 40haftaya kadar kilosu nekadar çıkabilir çok çıkmaz dimi? Normal doğum istediğim içim oyüzden :)
Oguzkagan65 DenizAk benimde 33+5 de 2500 dü haftaya 36 oluyoruz gidicem bakalım ne kadar oldu ben sezaryen istiyorum inşallah 4 olur doğuma kadar yoksa doktorum sezaryen yapmayacak
Cansu08 DenizAk ben 37 iken 3 kg du. 39 um 3,5 kg. Hamile kaldığımdan beri 16 kg almışım toplam. Doktorum felaket tellallığı yapıyor. Evde annem be kayınvalidem sürekli şunu yeme bunu yeme.
DenizAk Oguzkagan65 sezeryan iyileşmesi zor değilmi normal de daha çabuk iyileşiliyo neden sezeryan istiyorsunuz
Kalbsi Benim 35+1de 2700 gelmişti bende en fazla 3,5 olsun istiyorum ,sizin bebeğiniz benimkine göre biraz tombiş 😊
DenizAk Kalbsi :) gebeliğimin başında muanemde bebekle aramızdaki kordon kanı iyiymiş her yediğim yarıyomus yani biraz ona baglıyorum:)
Ozlmkrt DenizAk canım benimde hep öndeydi doktor 4 ü geçer 7 den sonra hiç bir şey yeme vs bir ton şey söyledi ama nasıl olduysa kilo alımı yavaşladı şuan normal dogum son haftamdayım yani değişebilir çok takma bence sağlıklı olsun da önemli olan o
DenizAk Ozlmkrt evet sağlıklı olması benim için tabikide önemli ama sezeryan olmak istemediğim için oyüzden :)
Bulut74 DenizAk bende bugün gittim 2900 olmuş biraz iri dedi doktor, 40 haftayı bulursan baya iri doğar dedi🙈 şu an 35+2 yim. 3 haftaya doğar inşalalh 🤲 ikinci benim çatı muayenesi de yapmadı. 4,500 dogurursun dedi 🙄
DenizAk Bulut74 yürüyüş yaparak doguma hazırlasın kilo almasın daha fazla dedi banada doktor tombiş bebekler iyiide doğururken zor
Nily DenizAk canım kendini o sekilde sartlandırma. Ultrason ölçümleri herzaman doğru cıkmıyor. Kendimden biliyorum. Bebeğim ultrasondaki kilosundan 800gr daha fazla dogdu. Kilosu 3800ü gectikten sonra normal dogum biraz sıkıntı. Doktorun seni yonlendirir.
DenizAk Nily 4 kilodan sonrası diye sorun biliyorum ben. Evet ölcümlee yanıltabilir bunu söylemişti doktorum ama ne olur ne olmaz doktor hafyaya çatı muanesi yapacak umarım normal olur inşallah sağlıkla :)
DenizAk Oguzkagan65 korkulcak bişey yok bence benımde ilk gebeliğim ama normal istiyorum işte ve korkmuyorum rabbim m kolaylığını verir inşallah
Nazoliii DenizAk her hafta bebek 200 gram almaya baslasa 3800 civari olur bide bunun ultrasonda ölçüm yanılma payida var 🤦♀️ ama bilemeyiz yinede hayirlisi 😊
Bulut74 DenizAk ilk kızımı 3650 52 cm doğurdum 39+3 de. İnşallah bu o kadar beklemez 🤲 yürüyüş yapıyorum da sık değil, benim ki baya aşagıda vajinaya baskı yapıyor yürüyemiyorum 😥