Sanem2458 arkadaşım bişeu sorucam ben de gribim şuan boğazlarım şiş filan ve kaç haftadır evdeydim niye böyle oldu anlamadım ishal oldum filan sanki dışarda soğuk yemişim gibi adet geciktirici kullanmışrım adet düzensizliği yaptıpı için ne zaman adet olucam bilemiyorum o yüzden gecikip gecikmediğimi de bilemiyorum sadece bi kaç gündür su gibi afedersin ama işemiş gibi az bi su gibi akıntı geldi bu belirti olabilir mi gebemiyimdir ne zaman test yapsam bilemiyorum