BusraCk Evinttnc bi hasteneye git canim bebek yerleşmesi olur düşük riski olur bence şuan en iyisini doktor bilir.
Bsra0534 Evinttnc düşük tehliken olabilir doktora gitmelisin. Hap verir durur ve iş yapma uzan dinlen
zcolak Evinttnc hiç vakit kaybetme canım en iyisini doktorlar bilir öyle yok sancım yok diye kanama az diye sakın ihmal etme herkesin bünyesi farklı,vücudun verdiği tepkiler farklı
Evinttnc BusraCk 2 gün önce geldim hersey normal dedi haftaya gel kalp atışı için ilaç vermiş omları da kullanıyorum
Evinttnc Bsra0534 düşükte olsa progestan ilaç vermişti zaten kullan demişti başından beri kullanıyorum yani
Bsra0534 Evinttnc ilaçı bazen işe yaramıyor canım iğne yaparlar iğne verirler. Bi git görün. Burdan kim ne derse. Olmaz en iyisi doktor bilir
Kayra2307 Kırmızı ve leke tarzında değilde bayağı bi pedi kirletecek şekilde olursa kanama ve sancı olursa hemen git. Ama birer damla kahverengi pembe lekeler normal sadece dinlen yorulma leke olunca uzan
Evinttnc Kayra2307 bi atsam anlarmısın çok özür diliyerek bunu söylüyorum ama ilk gebeliğim kalp atışı yoktu diye aldırmak zorunda kaldım bunda çok Korkuylrum 😥
zcolak Evinttnc benimde ilk gebeliğim senin nedeninle aynı nedenden sonlandırıldı korkunu çok iyi anlıyorum. Ben şuan normal kontrole gitmeye bile korkuyorum ama alınabilecek önlemler var geciktirmek doğru bir adım olmaz diye düşünüyorum
Evinttnc zcolak düşük tehlikesi var desede vereceği ilacı zaten verdi bana şuan yazdım haber bekliyorum doktorumdan bakalım ne dicek o 🤷♀️
Evinttnc zcolak şimdi doktoruma yazmıştım ve resim attım lekenlenmeyi korkma lütfen sıkıntı yok önemli bişey değil dedi 😊