balarisi06 tupler laparaskopi yoluyla acilmaya çalışılır, tuplerde sıvı birikimi yada çocuk olmasına engel bir durum varsa alırlar tüpü, ki almaları daha iyi tüp bebek yaptirdiginda tutma derecesi daha yüksek oluyor eğer sorun varda aldirmazsan boşuna tüp bebek yapmış olursn, benimde ikisi tikaliydi birini aldlr sıvı birikimi olmuştu,digerini asamadir tüp bebek yaptım tuttu şükür suan hamileyim