Cemrenin-yavrulari Kpszkbra benimde randevum Çarşamba günü. Şimdiki bebeler içerde çok mutlu sanırım 😄İnşallah sağlıkla gelir yavrularımız 🙏🏻
Kpszkbra Cemrenin-yavrulari Inşallah canım bakalım çarşambaya kadar kendileri gelmek isterler umarım 🤲😊
Cemrenin-yavrulari Cnrmom benim bu zamana kadar nts de hiç kasılmalarım çıkmadı. Sancımda olmuyor 🙈 sağlıkla gelirler inşallah 🙏🏻
Cemrenin-yavrulari minikkalpp benim 2 cm e yakın açıklığım vardı muane ettiğinde doktor ama sancım falan hiç yok 🙈
Cemrenin-yavrulari Cansu08 sağlıkla gelir inşallah canım🙏🏻 Sen stres yapma annesi o geleceği günü biliyordur 😍
Busraozturk Bende oğlumu beklıyorum. 39+1 iz. Bugun kontrolum vardı ne acılma var ne sancı cıktı nst de. Ama artık çok ağırlastım ve bebek hareket ettıkce aşağıya doğru çok kötü bir baskı oluyor. 3500 kilo olduğunu soyledı doktor. Ne olacak ne bıtecek hıc bılmıyorm 🤦♀️😊
Eikra Cemrenin-yavrulari bende 38+4 bebeğim kız dediğiniz gibi kızlar erken doğar derler ama en ufak sancı bile yok daha kanala bile girmedi buda canımi fena sıkıyor 😊
Gozdebicer Benimde 39+1 ama hala tık yok bazen bel kasik agrilari oluyor sonra geciyor bakalim ne zaman gelecek nazli kizimiz