Mocak16 13+4 haftalık hamileyim. Oğlum olacağını öğrendim dün 🥰 çok fazla cinsiyet değişmesi durumu duydum. Erkek dediler kız oldu, kız dediler erkek oldu gibi. Yasayan Var mı bu durumu ?
BusraCk Mocak16 bana 13+2 de özelde erkek dendi 14+5 de devlette erkek dendi ve oğlum oldu zaten özel deki doktorum % 99 erkek demişti. Ama bazı doktorlar yanilabiliyor birazda bebegin pozisyonuna bağlı
DamlaMehmetali Banada bi ihtimal erkek olabilir dedi doktorum 12+3 te ama bana hep kız gibi geliyor nedense 😁
Mocak16 DamlaMehmetali ya birşey alamıyoruz şimdi yüksek ihtimal dedi bana ama duydukça acaba diyorum 🤔
Gulsahklc 12 haftalığım bugün kız gibi ama belli olmaz 2 hafta sonra tekrar bakalım dedi erkekte yanılma çok olmuyormuş ama kızda değişiklik gösterebiliyormuş