Eih92 Nurr9645 32 hafta yarın bir hafta oldu vurulalı iğneyi yok hayır hic bir yan etki olmadı gayet iyiyim hareketleri de iyi
Nurr9645 Eih92 ne için olmuştun sen ben de 34.haftadayim da nst de kasilmalarim cıktı o yuzden yaptilar
Eih92 Nurr9645 canım önce ki gebeliğim de Preklampsi oldum erken Doğum yaptım kötü seyler yaşadım 3 yıl geçti neyseki ondan kaynaklı hani her ihtimale karşı vuruldu