Sedaa26 Kızlar çok kötüyüm kaşığım çok acıyor sag kasık 9 + 4 üm ve yanıyor kasıgım resmen basına gelen varmı
Zlmdmrhn Sedaa26 evet canım çok normal bende de öyle oluyordu hatta dayanamayıp gece acile gittim.bu zamanlar da oluyor bel kasık agrısı.dayanılmayacak gibiyse git derim serum takmışlardı bana baya rahatlattı.
Depresif_polyanna Sedaa26 kasik aağrısı her dönem oluyor eğer kanama eşlik ederse sıkıntılı. Ayaklarını yukselt uzan. Eğer gecmezse doktorunu ara