Aygl
27+3 haftalik hamileyim 2 gun once tetenoz aşısınin 2.dozunu oldum o günden sonra yok denecek kadar az hissediyorum gun içinde neler yaptıysam bisey degismiyo tatli yiyip sola yatıyorum falan yasayan oldumu bu durumu asidan etkilenmis olabilirmi acaba 😓