Berna6141 Kızlar dikkatimi çekti. Sol göğsümden sarı renkte sağ göğsümden de hafif seffaf ama ondada sarılık var bu renklerde süt geliyo. Normal mi bu ?
Gzd Berna6141 o renkler normal, benim bugün kahverengi geldi kanlı gibi, doktoruma foto attım göğüsten sıvı alıp patolojiye yollıcaklar yarın😥
Senailhan Evet o bebeğe çok faydalı olacak olan ilk süt kolostrum deniyor sıkma sakın boşa gitmiş olur
Ilkgozagri Canim benimde akiyor iki gogusum pazartesi doktora gidicem bide uçları ağrıyor sızlıyor anlam veremedim ki araştırmalara göre normal yazıyor yinede doktora sormak en iyisi
Senailhan Berna6141 Korkmana gerek yok sarımsı renkte olur zaten o önemli olan kan falan olmaması ama yine de için rahat etmesi için sorabilirsin doktoruna
Senailhan Berna6141 Yok değil zaten dediğim gibi sıkma ama hem doğumu tetikliyor uyarıldığı için hem de boşa gitmiş olur ☺
Eroluntombisi Aynısını bende yaşıyorum doktorum normal dedi önemli olan yara olmamasiymis süt aktiginda ılık suyla yıka dedi bana doktorum renginde sarımtırak bir renk beyaz değil ilk başta bende korkmuştum 😊