Benim ilk zamanlardan beri devam eden kahverengi akıntı var 11 haftalık şuan ve hiç durmadı çok değil az az oluyo doktor içerdeki eski kanda olabilir yerleşmede olabilir korkulacak durum yok normal dedi ilaç kullanmakta boşuna olur bunlar olacak şeyler dedi çok şükür hiçte sıkıntı yaşamadım bugüne kadar inşallah yaşamamda 🙏🏻