Ekksl Kızlar doktorum osteozing yazdı kemik agrılarım için. Gakat kullanım şeklini belirtmedi internette suda eriterek kullanılmalı yazan da var normal ilacı alıp üstüne su içerek diyen de. Hangi şekilde kullanıyorsunuz?
qqulsum55 Ekksl aynen canım günde 2 tane alıyorum 36. Haftadayım ağrılarım biraz fazla belki o yüzdendir
DilekAlkanat Doktor dozunu soylemediyse bile kullanim tarzi uzerinde yaziyordur tablet mi efervesan mi
Cnhem Bende tablet olarak osteozinc kullanıyorum doktor günde iki kez tok karnına dedi sabah akşam o şekilde kullanıyorum. Bence doktorunla bir görüş istersen