ipekclk Kızlar merhaba, daha 6 haftalık hamileyim. Sizlerden Doğum koçu ya da doula ile bu süreyi tamamlayan var mı? Gerekli mi gereksiz mi? Kaçıncı ayda gidilmeli? Fikirleriniz benim için önemli :)