Robinronya bence başarabiliriz 😅 ben hiç yoktan saçma iki kiloyu birden aldım.doktorum normal gördü,her zaman bu hızla olmayacak,zayıf başladın normaldir dedi.En son iki haftada 600 gram aldım,inşallah normali yakalamisimdir, çok artmadan doğuma varırız canım:)