Aslannnn Adetime 4 gun var hashas gebelik testi yaptım ama tek çizgiydi dogrulugu nedir acaba hamile degilim diyebilir miyim yani
Seherr Aslannnn ben adetime birgün kala yapmıştım canım doğru çıkmıştı biraz daha bekle adet tarihin geçince kan testi yaptır en doğrusu kan testi
Busranrunal Aslannnn canim bende 6 gün ince çıkanlardan yaptım 3 gün once ama cikmadi ertesi gün 5 tl lik testten yaptım cıktı
Esrelf Aslannnn b hcg önce kanda yükselir daha sonra idrarda yükselmeye başlar ki buda adetinizin gecikmesinden yaklaşık bir hafta sonrasına denk geliyor. O zamana kadar bekleyemem derseniz kan testi yaptırın kesin sonuç olur👍😊
RRR Bende iki gün kalası yaptım adetime silik bir şekilde cıktı erken gösteren testlerden aldım biraz daha netti ☺
Nur55 Ben adetime 2 gün kala yapmıştım o testten doğru sonuç vermişti birkaç gün sonra tekrarlayabilirsin bence