Doğum zamanı o anı düşününce ağlıyorum hemen gözlerim doluyor.dogumdan sonra annem gelicek yanıma onu düşününce bile ağlıyorum. Eşimle ufak bişey bile olsa aramızda hemen oturup ağlıyorum bana senin psikolojin bozuldu diyor herseye ağlıyorum diyor.bebegime bakamayacam diye üzülüyorum.Bensiz eşim bi yere çıksa bile üzülüyorum ya resmen .önceden de sulu gözdüm zaten ama şimdi tam oldum.varmi benim gibi olan.tam duygusal oldum 😔 memnun değilim bu halimden açıkçası .