busratasci- kızlar 38+4 üm doğumdan önce gaz olmaması için rezene çayı kimyon kullanan varmı nasıl yapılıyor bilen söylesin :)
Deletedmom277 busratasci- Ben süt olsun diye içtim tohum halinde olanı var 1 bardak kaynamış suya 1 tatlı kaşığı atıp 10 dk demlendiriyordum
zcolak busratasci- Rezeneyi sevdiğim için içiyorum bardak sıcak suya bir tatlı kaşığı atıp demlenince süzüp içiyorum. Ablam ve kız kardeşim Doğumdan sonra içiyorlardı ama içine kimyon attıklarını görmedim hiç. Kimyonu yemeklerine eklerlerdi genelde.
Deletedmom277 busratasci- Hayır doğumdan önce içmedim sonrasında sütüm çok olsun diye içtim kimyon içmedim