gokturkhicret55 Merhaba,
Doğumdan sonra tansiyonunuz ve böbrekle ilgili tahlilleriniz nasıl (idrarda protein seviyesi, kreatinin vb.)? Eğer normalse; ayak ve bileklerdeki şişlikler hamilelik nedeniyle olan ödeme bağlıdır ancak hala preeklampsi ile ilgili durumlar devam ediyorsa ona da bağlı olabilir. Doktorunuza ve dahiliye uzmanına (iç hastalıkları) danışın.
Geçmiş olsun.