Aysegolcuk ben de hissetmiyorum geleceğini bence bi hafta en az daha var. Hayırlısı Allah ne zaman hayırlısını nasip ederse en kolay en acısız ve ağrısız ne zaman olacaksa o zaman gelsin. Bebeğin anne karnındaki bir günü dışarıdaki yüz güne bedelmiş bir hekimden duymuştum. Aklında olsun ve bununşa moral bul☺️🤗