Glycn Merhaba kızlar 13 haftalık hamileyim 2 gündür sağ ayak tabanımda geçmeyen bir kramp oluştu. Ne yaptıysam geçmedi. Masaj yaptım, açma germe tarzı hareketlerle gevşetmeye çalıştım olmadı. Böyle bir durum başına gelen oldu mu daha önce? Yardımlarinizi bekliyorum. 🌸
zynpgdkl Glycn bende 13 haftalığım çok kötü kramplarım var diz çökünce tekrar kalkamıyorum magnezyum kullanıyorum bayağı iyi geliyor
Hulya57 Glycn benimde 29 hafatada başladı kramplar gece uyurken cok oluyo sol bacağımda cok canım yanıyo magnezyum önerdi doktorum
Zeytinusss Glycn canım bende aynı 28+6 nerdeyse iki haftadır sürekli kamplarla uyanıyorum bian ters hareket yapacam diyenodum kopuyor o acıyla 🙄
Glycn Hulya57 evet canim insanin canindan can çekiyorlar sanki 😰 doktorumla görüşeyim umarim magnezyum işe yarar bende de 🙏🏼
Glycn Zeytinusss doktoruma danişip magnezyum denemekte fayda var canim yoksa dayanilacak gibi değil 😟
Hulya57 Glycn Evet canım her gece yaşıyorum bu sıkıntıyı Şu an bile yatıyorum yani Kramp yüzünden yürüyemeyıyorum resmen 2 gündür
zynpgdkl Glycn inşallah canım rabbim hepimizin yardımcısı olsun bi nefesde kucagımıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻❤️
Glycn zynpgdkl amin canim bütün hamileler olarak Allah biz avazda kurtarsin hepimizi sağlıkla kucağımıza alalım 🥰🙏🏼♥️
Minikaydoganlar Glycn valla canım benim uyku gözüme girmiyordu snei anlıyorum geçecek inşallah bu günler
Oguzkagan65 Glycn 35 inci hafta bende de öyle bir gecede 4 defa bile giriyor napıcam bilmiyorum artık