Burcu_cakir Burda okuduklarımdan çatı muayenesinden öyle korktum ki.. Nst biraz sancım çıktı çatı muayenesinde biraz kastım sadece ama hiç acımadı. Çatın dar dedi doktor🙄 salıya kadar bekleyip duruma göre sezeryan günü verebilir.. Hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla gelsin de bebeğim🙏🙏
Nurky @Burcu_cakir benim de bugün vardı 38+2 yim . Abarttıkları kadar acımadı. Açılma yok sancı yok sanırım 40 a yakın doğurcam 🤦🏼♀️
Burcu_cakir Nurky ufaktan oluyordu sancım ama nst çıkmıyordu bugün ilk defa çıktı bakalım bende 39.haftamdayım içerde keyifleri yerinde sanırım😊
Erham Çatı muayenesi dediginiz şeyin abartilmasina öyle karşıyım bildiğimiz jinekolojik muayene abartılacak hiç bir şey yok. Burada yazanları gördüğümde çok şüpheyle yaklaşmıştım ki bana 33 haftada yapıldı bende dedim bumu diye.
aysu2015 Bende 37+6da oldum küçücük bii acı bile hissetmedim, kendimi hicc kasmadm çok rahattm doktor bile Süpersin ddi 😂 benim hiç acım olmadı yanii korkulacak hiç bisey yokmuş burda öyle bi yazıyorlardiki canım çok yandı çok kötüydü snrasinda çok sancım oldu falan filan bende çok şükür olmadı