Mutsuz benimde 4 kaybım var bu zamana kadar oynasın diye bekledim rahatlıcam dedim oynadı çok oynuyor diye korkuyorum az oynuyor diye korkuyorum anne olmak çok zor ama kayıpları olan anne olmak çok daha zor herşeyde bir korku oluyor insanda ama elimizden geldiğince sakin olmamız lazım ki bebeklerimiz huzurlu olsunlar allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize