Egemmmm Dünden beri sancım vardı yalancıdır deyip umursamadım gece devlette nstde sancı çıkınca birde çatı muayenesinde 1 cm lik açıklık vardı kızlar neyse eve geldik doktorumu aramadım sancı ve açıklık artsın diye sabah gelince doktorum hemen yatış verdi 3 cm açıklık olduğunu söyledi bakalım bekliyoruz
Tubademir85 Egemmmm Allah yardımcın olsun, bir avazd evladına sağlıkla kavuş, bızlere de dua et..benimde yakın artık günleri sayıyorum 🙏