seyma281015 Esrasrgn benim de sol kalçamda ağrı var. Hele yere hiç oturup kalkamaz oldum bu yüzden. Artık normal ya ağırlaşıyoruz çünkü. Kızım da bu haftalarda daha hafiftim karnım daha küçüktü.🙄
Birgullll Esrasrgn bende 24+2 günlük hamileyim. Sırtım kaburgam yatınca çok ağrıyor. Ve dediğin gibi kasığıma baskı uyguluyor ama normal demişti. Doktor büyüyor büyüdükçe organların geriliyor
Enemel Esrasrgn idrar yolunda enfeksiyon olabilir canm bende sennle aynı haftadayım daha önce yaşdm doktor enfeksiyon var dedi bol su içmemi önerdi
Esrasrgn MerveSinan yok bişey yapmadım öyle yorulcak kadar. Soğuktan olabilir mi acaba dün biraz rüzgarda durdum.