Mom72626 Kızlar ben 22 haftalık gebeyim taşındığımız için sağlık ocağına kayıt yaptırmamıştım dün kontrolümüz vardı doktora tetanoz Aşısını sordum yaptır dedi. Gel kalmadım dimi ? Kaçıncı haftalarda oluyor aşı ?