arastirmacianne benimde çok düşüktü 0.20 doktorum dahiliyeye yönlendirdi daha önceden böyle bir sorunum yoktu hamileliğin en başinda cıktı bebek tiroidi bizden kullandıgı için düşüyormuş üç ayın sonunda bir düzelme göstermezse ilaca başlicaz dedi şuan ilaç kullanıyorum yine çok yüksek olmasada doktorun istediği seviyeye geldik fakat doğumun sonuna kadar ilaca devam