Gulcee benim aşağıdaydı 12. Hafta kanamam da oldu 16da yerine çıkmıştı.. bu haftalarda aşağıda olması sorun diilmiş 6.aya kadar kendiliğinden çıkarmış ki benim4.ayda çıkmıştı. O yüzden dert etme üzülme sadece dikkatli ol ağır iş yapma fazla ayakta kalma bana ilişkiyide yasaklamıştı hep istirahat vermişti.. senide doktorun yönlendirir zaten ama dikkatli ol