Burcinnnn Arkadaşlar kan sulandırıcı iğnemi karından vurduruyorum fakat eşim ben vurabilirim diyor bende korkuyorum yağ yerine kasa getirirse diye siz nasıl yaptınız?
Kelebegim86 Burcinnnn ben kendim vuruyorım göbek deliğinden üç parmak sağa üç parmak sola ve aşağı yukarı kısma vurulmuyor
Ftsfrt Burcinnnn ben bacağımın iç kısmına buruyorum karnım şiştikçe canım acıyor o yüzden yaklaşık 1 aydır bacağına vuruyorum
Kumru82 Burcinnnn Bende dördüncü gün klinikde vurduruyorum kimse cesaret edemiyor vurmaya ben zatwn kendim yapamam eşim korkuyor nasıl olucak bilmiyorum valla
Mucizesinibekleyenanne Benimde eşim vuruyor canım kendim cesaret edemem eşim olmayınca acile gidip vurduruyorum
Duuyguum Burcinnnn ben kendim vuruyorum canım alışıyorsun bi süre sonra eşime güvenmiyorum morartır diye