CCDGN kadriye hanım çok ilgili güleryüzlü bi doktor. Önceki doğumum sezeryandı bunu normal istedm tamam dedi. Ama bebeğimin 28. Haftadan sonra hareketleri azaldı. Kadriye hoca çok üstünde durdu. Sürekli nst istedi bu hiç normal değil bebeği alalım dedi. Sezeryan yapmak için bahane arıyor sandm, 37+1 de gönülsüzce ameliyata girdim. Epey rahattı ameliyat. Ama kızım zatüre teşhisiyle doğdu 18 gün küvezde kaldı. Ciğerleri enfeksiyon kapmş karnımda. Çocuk doktoru eger biraz daha kalsaydı çok dahakötü olurdu dedi. O zaman çok utanmıştım Kadriye hanımdan şüphe ettiğim için. Özetle onun sayesinde bebeğim kurtuldu. Şuan 3 aylık. Ultrasona da epy bakıyor, arkdş gibi yaklaşıyor.. kimisi fazla para alıyorlar yazmş, 1 lira fazla vermedim. Ne dendiyse onu verdm