Kızlar bişey sorucam ya bugün genel tarama testi olduk 21. Haftadayız bebeğimin çok şükür hiç bi sorunu çıkmadı buna çok seviniyorum ama kulakları biraz kepçe üst çeneside biraz önde ne bizim ailede ne de eşim tarafında böyle bi durum yok aranızda böyle bi durum yaşayan varmı yani doğuma kadar değişir mi