Yasemin6161
Bende sık sık görüyorum doğum rüyaları bikere rüyamda doğum yapıyorum erkek bebek kucağıma veriyolar çok mutlu oluyorum fln anneme diyorum anne ben doğumda hiç sancı çekmedim acaba sezeryanmı oldum normal doğummu oldum anlayamadım şimdi dedim🤣 bazen komik rüyalar oluyo bazen acıklı rüyalar ama çoğunu uykudan uyandığımda hatırlıyorum
Hamileyken insan net şeffaf rüya görürmüş yani net uyandıktan sonrada akılda kalıyomuş bazı hamileler halisinasyonda görüyomuş