Canoglumbenm Kızlar günaydın bisey sormak istiyorum merak ettiğim bisey var. Kutu sütlerin üzerinde 2 gün içinde tüketin yazıyor ya açıldıktan sonra. Ben açtığım sütü 4 gün sonra bitirdim. Bunun bir zararı varmı şimdi? Bilen varsa yazın kızlar 😊
muartay Canoglumbenm canım ben sek laktozsuz günlük kutu süt içiyorum. Bazen 3 gün em gec 4. Günde tüketiyorum ama genelde 2 gun içinde bitmiş oluyor.
Canoglumbenm muartay anladm canım. Benim. Bazen 3 günü filan buluyor. Yani 2 günü geçince bir zararı mı oluyor merak ettim de
muartay Canoglumbenm yok sanmıyorum yani bende birşey yapmadı. Sonucta süt oldugu için garanti olsun diye öyle yzmış olabilirler. İçini ferah tut ama yine de kontrolde bi doktoruna sor kafana takıyorsam. Hayırlı dogumlar
Canoglumbenm muartay tamam canım çok sağol. Dünden beridir aklıma takıldı sorayım dedim. Hepimize hayırlı doğumlar olsun inşallah 😊💜