kuzusunun_annesi Hanimlar noldu bilmiyorum ama ne güzel ödemsiz sissiz dolaşırken 33haftaya girdikten sonra bana bi hallet oldu hayır ne tuzlu yiyorum ne hamur işi balon gibi şişmeye başladım ve artık yürürken zorlanıyorum bu sabah kalktigimda aynanın karşısında koca bir burunlu ben gördüm He gözkapaklarim dahi şişmiş (gerçi makyajlı uyumuşum dün misafirim vardı gidince yorgunluktan makyajımı silmemisim 🙈) normal mi bilmedim
Bettby kuzusunun_annesi normal cnm benimde ilk hamileliğim aynen öyleydi heryerim şişmişti burun dahil, bacak hareketleri yaparak bacakları ayakları indirebilirsin ama buruna care yok :) doğum sonrası düzelecek merak etme
kuzusunun_annesi senasln normal mi bilemedim şuan 34haftaligim kendimi yuruyen varil gibi görüom zaten yürüyusumm de penguen gibi oldu😂
senasln kuzusunun_annesi geçen fotoğraf çekilmek için alabalık tesisine gittik. Yemekten sonra gezdik eşim fotoğraflarımı çekti. Yolda dönerken hep şişko çekmişsin deyip ağladım