zcolak Kızlar merhaba. Dün 1 Mayıs dolayısıyla evdeydim ve sabah kuşağı programlarının birinde bir doktor hamilelikte ve sonrasında DHA eksikliği hakkında konuşuyordu. (Bildiğimiz omega 3) Artık hamilelikte folikasit ile birlikte bu şuruplarında doktorlar tarafından önerildiğini falan söyledi. Anne vücudundaki DHA. yı bebek tamamen kendisine alıyormuş ve buda bizde unutkanlığa ve Doğum sonrası lohusalık depresyonuna neden Oluyormuş. Aranızda DHA içerikli şurup kullanan var mı?
Sndlmn Şurup değil ama hap şeklinde krill yağı önermişti doktorum. Hamile kalmadan önce başlamıştım hala devam ediyorum. Haftada 1balık tüketiyorduk ama doktorum ülkemizdeki balıkların yeterli olmadığını takviyenin de iyi olacağını söylemişti
zcolak Sndlmn bende kullanmayı düşünüyorum tabi doktoruma da danışacağım ama ön araştırma yapmak istedim. Sizin kullandığınız hapın adı ne acaba içeriğini bir okusam bende.
Sndlmn zcolak neptune krill oil. Fiyatı biraz yüksek ama maalesef balık yağında EPA DHA oranları ne kadar iyiyse fiyatta o kadar artıyor. Ne kadar ucuzsa içeriğini bi o kadar sorgulamak gerekiyor🤷♀️
zcolak Sndlmn baktım ürünün içeriğine DHA oranı 88 mg yazıyor birde hangi formda olduğunu belirtmemişler. Etil ester formda bir ürün değildir umarım. DHA oranı da bana baya düşük geldi sizde bir araştırma yapın isterseniz fiyatı baya yüksek çünkü.