Karabin Normal hamile diye bir sey yok aslinda, herkesinki kendine gore oluyor. Hatta ayni kisinin farkli hamilelikleri bile birbirinin aynisi olmayabiliyor. Ben 41. haftamdayim su an. Hamilelik oncesiyle hamilelik sonrasi hayatimda gercek anlamda hicbir fark yok. Mide bulantisi, aserme, agri, halsizlik, sanci falan hicbir sey yasamadim. Oncesinde nasil yasiyirsam, hamilelikte de ayni sekilde yasadim, ayni seyleri yaptim. Tek fark, zamanla karnim buyudu :) Ha bir de hamilelik oncesinden bile daha sakin, huzurlu bir insan oldum ki genelde hormonlardan dolayi tam tersi oldugu soylenir. Kisacasi bunun bir standardi yok. Sizinki de boyle bir hamilelik demek ki :)