Efeninaanesi Kızlar 6 haftalık hamileyim eşimle ilişkiye girdim kalktıgımda baya kan geldi sonra durdu doktara sordum düşükten korumak için iğne yapalım dedi sizce düşük olma riski ne kadardır
Depresif_polyanna Efeninaanesi kanamanın olması istenilen bi durum değil zaten. Iğne vurulmalisin ayrıca ultrasonda bakılmalı
Busimss Efeninaanesi Hamile olduğunu bile bile ilişki yaşamamışsndır umarım 🙄 Düsük tehliken çok fazla umarım sağsalim sana tutunur bebeğin.
psikopatanne Canim dikkatli olmani onerrim cunku benim doktorum herhangi bir risk olmasa bile ilk 3 ay dusuk riskinin en fazla oldugu donem oldugundan iliski konusunda kendinizi kisitlayin veya tamamen ara verin dedi..ben 11. haftaya giricem doktorumu dinledim..3 ay uzun bir sure degil kuzum ara verin derim gecmis olsun igneyi olabildigince kisa surede yaptir lutfen
Sngl_mhmt Bende hamile oldugumu bilmiyordum 6 haftalık hamileyken ilişki sonrası bendende baya kan geldi adet oluyorum diye önemsemedim daha sonra öğrendim hamileymişim ama düşük falan yaşamadım yada bi sorunla karşılaşmadım 24 haftalık olduk çok şükür sen doktorunun dediklerini yap bol bol dua oku korkma canım