Nur4235 Arkadaşlar 5,5 aylık hamileyim sürekli karnım ağrıyor gibi gaz sıkışması var neden böyle oluyor olabilir ? Üşütmekten kaynaklı mı ? Bebeğimde gazlı olur mu böyle giderse bu durumu nasıl çözebilirim ?
Oguzalpveannesi Nur4235 benimde hamileliğin başından beri var kabızlık basur gaz problemi 36 olduk hala hiç değişmedi karnım taş gibi oluyor kramp şeklinde bi gaz sancısı giriyor nefesimi kesiyor sinirden çok ağladığımı bilirim ama az kaldı mecbur dayanıyoruz 🙄
Ceyk 33+4 haftalığız o gaz sorununa bir çözüm bulamadım maalesef arada gaz sancılarım oluyor çekilecek gibi değil 😥
birminikmucize Bende 12. Haftaya giriyorum gaz sancısı ve kabızlık beni yedi resmen bu sancılar kasığa baskı yapar mı bi an endişelendim Suan bir sorunum yok gibi ama bilemedim.