Merhaba 16 haftalığım sağlık ocağından verilen decavit ve devit3 kullanıyordum 3 haftadır mide bulantısı ve yorgunluk yapıyordu doktoruma sorarak bıraktım iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilemiyorum sizlere sorayım dedim kullanmayan var mı ? bi zararı olur mu acaba kullanmamamın 🤔