DiplomaliEvHanimi Rabbim sabır versin ve tekrar nasip etsin inşşallah canım 🙏
Benim 2 tane kalp durmasıyla kaybım olmuştu doktorum üzerinden 40 gün geçtikten sonra (sanırım hormonların sıfırlanması için bekleme süresi) devlet hastanesine git dedi
Üniversite hastanesine gittim 15 günde sonuç çıktı canım...
Genetik ve rahim filmi falan da isteyebiliyolar ama benimkinin pıhtılaşma olduğu görüldüğü için onlara gerek kalmadı...