Ufkumm 10 gündür öksürük geçmiyor geceleri uyutmuyor 31. Haftamıza girdik antibiyotiğe başladık ama bana mısın demiyor 😥
zorkadin53 Ufkumm 3 aydır geçmeyen bi öksürüğüm var geciyo gibi oluyo tekrar uyanıyo ne yaptiysam geciremedim:(
Gktg2009 Ufkumm bütün yorumları okuyadım bn 20 gün çektim 2 kutu antibiyotik banamısın demedi en son eşim buhar makinesi aldı suyla buhar yaparak geçti 3 günde
Cankusssssss Ya sorma canim bu senenin virüsü öksürük yapıyormuş bende de öyle 29 haftalığım bir aydır geçmiyor astim olabilir dikkat et ben göğüs doktoruna gittim astım başlangıcı dedi fiş fiş verdi bir de tereyağına pekmez eritip içmeyi çok duydum denemedim henüz
Ufkumm Cankusssssss ben denedim canım tereyağ pekmezi pek fayda görmedim bende astım var ama doktorum ilaç kullandırmıyor
bsrpdr şimdi bu öksürük yuzunden doktordan geldim alerjik dedi sabah tıkandım resmen nefes alamadım 10 gundur geçmedi alerji hapı ve surup yazdı
bsrpdr Artık 10 günü geçince yazdı doktor canım sinecod surup ve allerset hap yazdı çünkü öksürmekten artık sancım oluyo canım
Ceyer Bende ortalama her ay bir defa soğuk alıyorum 😞 sabah ılık su içiniz , öksürük krizinde de bir küp şeker ağzınıza atıp emin.. birde ballı süt için ..
nihananne 28 haftalık gebeyim. Neredeyse öksürmediğim 1 gün olmadı. Alerjik ve zaten gebe kalmadan önce de böyleydim. Şimdi mevsimden dolayı artar. Geceleri uyuduğum sürece çok takmıyorum artık. Alerji aşı tedavisi oluyorum 1 buçuk yıldır. gebelikte de devam ettim buarada. Eğer öksürüğünüz alerjikse keçiboynuzu özü öneririm. Eczanelerde satılıyor. Benim gibi İleri düzeyler için kar etmiyor ama. İnşallah bebeklerimize sağlıkla kavuşuruz🙏🏻
Ufkumm Gktg2009 valla canım bende 4 gündür buhar makinası kullanıyorum antibiyotik te bana mısın demiyor
kbraknt @Ufkumm kürü soğanı küp küp doğra bal koy içine biraz sulansin balından ye canım benimkini o gecirdi