Ozge-omer yaa doktorlara göre falan normalde valla bana artık sinir bastı çocuk gelmedikçe sağa sola böğüre böğüre bağırasın var😡 doktorum 41+0 a kadar beklerim engel olmazsa dedi ben daha 38+6 yım ama şimdiden frnalık geldi allah yardımcın olsun senin de arkadaşım. Sağ salim kavuşmak nasip olsun inşallah